Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami. W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Oferta Neonet nie tylko promocje

Trochę w cieniu gigantów rynku AGD, RTV i IT, takich jak: Avans, RTV Euro AGD czy Media Markt, funkcjonuje na rynku nieco mniejsza sieć handlu detalicznego tymi artykułami, a mianowicie Neonet. Firma ta celuje w wykorzystaniu niszy handlowej w mniejszych miastach i miasteczkach Polski. Pomimo zajmowania tej niszowej pozycji na rynku Neonet w wyniku zwiększania się zasięgu oddziaływania głównych konkurentów musi czynić swoja ofertę konkurencyjną cenowo i pod względem warunków zakupu i poziomu obsługi.

MediaMarkt i nie tylko – promocje, oferty, okazje

Sieć supermarketów MediaMarkt działająca w branży RTV i AGD w Polsce jest szeroko znana z głośnej i dosyć kontrowersyjnej reklamy. Wszyscy w Polsce słyszeli slogan reklamowy – MediaMarkt nie dla idiotów. To sformułowanie weszło wręcz do obiegowych powiedzonek w języku potocznym. Czy faktycznie ktoś, kto nie robi zakupów w tych sklepach zasługuje na miano idioty? Czy oferta tej sieci jest aż tak rewelacyjna? I wreszcie, jak wygląda oferta konkurencji w branży handlu RTV i AGD?

Sklep internetowy, zaistnieć w sieci

Prowadzenie sklepu internetowego wydaje się być prostą formą biznesu a zarazem wymagającą małych nakładów, czy jest tak naprawdę? Odpowiadając na to pytanie trzeba rozróżnić dwa aspekty takiego biznesu, mianowicie; samo założenie sklepu jako adresu w internecie i jego utrzymanie jest faktycznie bardzo tanie, natomiast aspekt marketingowy to już bardziej złożona rzecz i dosyć kosztowna. W tym artykule pragnę przybliżyć aspekt marketingowy założenia i prowadzenia sklepu internetowego.

Konkurs dla osób, które wiedzą czego chcą

Konkurs ten skierowany jest do osób pełnoletnich palących papierosy, gdyż organizatorem jest właściciel marki papierosów WEST. Osoby takie muszą się wykazać działaniem twórczym. Działanie to polega na stworzeniu pracy konkursowej w postaci swojego własnego profilu na stronie organizatora konkursu. Profile te muszą opisywać w jak najciekawszy sposób uczestnika konkursu i przekonywać innych uczestników do głosowania na ten właśnie profil oraz komisje konkursową. Konkurs ten skierowany jest do osób które wiedza czego chcą i mają swoje określone cele życiowe. Zamieszczenie właśnie takich celów stanowi właśnie o ciekawości profilu uczestnika.

Loteria na której można wygrać emocje

Firma Unilever Polska postanowiła rozsławić swoją markę Rexona men w sposób trochę nietypowy. Zorganizowała loterie w której jednak do wygrania nie są pieniądze czy nagrody rzeczowe ale emocje i nieszablonowe doświadczenia. Nagrodą w loterii jest przejażdżka bolidem F1. Któż z mężczyzn nie marzył choćby przez ułamek sekundy by poprowadzić samochód najbardziej sportowy ze wszystkich – bolid formuły 1. Takie marzenia postanowiła spełnić firma Unilever.

Reklama w second life, prawdziwa reklama w wirtualnym świecie

W praktyce gra second life polega na prowadzeniu życia w wirtualnym świecie na zasadach podobnych lub takich samych jak w realnym życiu. Czy jest to coś szczególnie atrakcyjnego?, na pierwszy rzut oka wydawało by się że nie. Gra second life to jednak niezmiernie popularna rozrywka. Na całym świecie jest już 4 mln osób grających. Wydaje się że atrakcyjność gry polega na łatwości urządzania swojego życia w zgodzie z marzeniami oraz brakiem ryzyka, jakie towarzyszy naszym decyzjom i zachowaniom w realnym świecie.

Loteria promocyjna - marketing, wzrost sprzedaży

Któż z nas nie marzy, aby jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, wejść w posiadanie jakiejś cennej rzeczy? To pytanie jest raczej retoryczne, bo prawie każdy miewa takie chwile słabości. Taką szanse dają nam loterie. W najmniej optymistycznym wariancie zyskujemy chwile nadziei „ a może tym razem..., a jak by tak wygrać...”, a w szczęśliwym wariancie faktyczna wygraną. Loteria jest formą hazardu i organizują loterie firmy dla nich samych (tym się zajmują), ale też loteria może być okazją do promowania firmy, marki lub produktu. Właśnie tym się zajmiemy -loterią jako formą promocji.

Konkurs promocyjny Frosty

Firma Frosta, znana w naszym kraju z produktów rybnych, postanowiła w ramach swojej promocji zorganizować konkurs dla dzieci. Dlaczego dla dzieci? Zapewne dlatego że firma chce się szczycić mianem producenta zdrowej i odżywczej żywności jaką niewątpliwie są ryby i ich przetwory. Mnogość witamin i mikroelementów, w jakie bogate są ryby, czyni produkty Frosty bardzo pożądanymi w żywieniu dzieci i młodzieży. Konkurs organizowany przez firmę jest na pewno jej marketingową promocją, tym niemniej organizatorzy mogą nadać takiemu wydarzeniu nieco szlachetniejszy charakter, tak też się stało w przypadku konkursu Frosty. Firma nazwała swój konkurs „Akademia Frosty”.
2 3

4

5 6