Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami. W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Reklama w second life, prawdziwa reklama w wirtualnym świecie

W praktyce gra second life polega na prowadzeniu życia w wirtualnym świecie na zasadach podobnych lub takich samych jak w realnym życiu. Czy jest to coś szczególnie atrakcyjnego?, na pierwszy rzut oka wydawało by się że nie. Gra second life to jednak niezmiernie popularna rozrywka. Na całym świecie jest już 4 mln osób grających. Wydaje się że atrakcyjność gry polega na łatwości urządzania swojego życia w zgodzie z marzeniami oraz brakiem ryzyka, jakie towarzyszy naszym decyzjom i zachowaniom w realnym świecie.

Loteria promocyjna - marketing, wzrost sprzedaży

Któż z nas nie marzy, aby jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, wejść w posiadanie jakiejś cennej rzeczy? To pytanie jest raczej retoryczne, bo prawie każdy miewa takie chwile słabości. Taką szanse dają nam loterie. W najmniej optymistycznym wariancie zyskujemy chwile nadziei „ a może tym razem..., a jak by tak wygrać...”, a w szczęśliwym wariancie faktyczna wygraną. Loteria jest formą hazardu i organizują loterie firmy dla nich samych (tym się zajmują), ale też loteria może być okazją do promowania firmy, marki lub produktu. Właśnie tym się zajmiemy -loterią jako formą promocji.

Konkurs promocyjny Frosty

Firma Frosta, znana w naszym kraju z produktów rybnych, postanowiła w ramach swojej promocji zorganizować konkurs dla dzieci. Dlaczego dla dzieci? Zapewne dlatego że firma chce się szczycić mianem producenta zdrowej i odżywczej żywności jaką niewątpliwie są ryby i ich przetwory. Mnogość witamin i mikroelementów, w jakie bogate są ryby, czyni produkty Frosty bardzo pożądanymi w żywieniu dzieci i młodzieży. Konkurs organizowany przez firmę jest na pewno jej marketingową promocją, tym niemniej organizatorzy mogą nadać takiemu wydarzeniu nieco szlachetniejszy charakter, tak też się stało w przypadku konkursu Frosty. Firma nazwała swój konkurs „Akademia Frosty”.

Konkurs „Szczęśliwa 13”, sportowy konkurs i promocja radia

Polskie Radio S.A program 4 –Polskie radio Euro jest twórcą konkursu o tematyce sportowej. W dniu 22 października zakończył się już dziesiąty etap tego konkursu, ale dla chętnym do wzięcia udziału w grze pozostały jeszcze dwa etapy. Biorąc udział w etapie konkursu można zdobyć tytuł sportowego eksperta miesiąca i wygrać nagrodę w postaci specjalnego pendriva Polskiego Radia Euro.

Kluczowe narzędzia promocji konsumenckiej - darmowe próbki, rabaty, wyprzedaże, konkursy, ...

Firma stosując promocje sprzedaży musi ustalić jej cele, dobrać narzędzia, stworzyć program działania, wprowadzić go w życie, kontrolować a na koniec dokonać jego oceny. Aby osiągnąć zamierzone cele należy stosować wiele narzędzi promocji sprzedaży. Przykładem tego mogą być rabaty i prezenty zachęcające do wypróbowania produktu oraz jego zakupu, a także korzystne warunki systemu ratalnego. W praktyce organizacji promocji wyróżnić można dwie zasadnicze grupy.

Słownik konsumenta - promocje, wyprzedaż, rabaty, karty stałego klienta

Promocja i wyprzedaże to dwa kluczowe słowa współczesnego konsumenta - dla osoby, która uważa się w dzisiejszych czasach za znawcę zakupów. Zaraz po nich dodać można dwa następne - jakże ważne rabaty i okazje cenowe. Atrakcyjności wyprzedaży dla klientów nie trzeba specjalnie uzasadniać. Wystarczy dodać, że rabaty, promocje i sezonowe wyprzedaże czasami przyciągają nawet klientów z zagranicy.

Środki i techniki wspierania sprzedaży

Środki wspierania sprzedaży mają na celu zachęcić klienta do kupna produktu, pobudzić jego zainteresowanie, nakłonić do spróbowania i w ostateczności do zakupienia produktu. Przez stosowanie takich właśnie środków zwiększa się liczba nabywców, nagradza się też w ten sposób nabywców lojalnych a także zachęca się nieregularnych nabywców do większej częstotliwości zakupu. Środki stosowane przez detalistów najczęściej występują w formie kuponów, bezpłatnych próbek, redukcji cen, ofert częściowego zwrotu gotówki, premii, nagród, pokazów produktu, gwarancji sprzedawcy i wystaw. Mogą być stosowane przez jeden konkretny sklep bądź połączone jako sieć sklepów prowadzących wspólnie środki promocji.

Konkurs i loteria jako instrumenty promocji sprzedaży

Promocja sprzedaży jest dodatkowym składnikiem promocji mix i nie jest tak widoczna jak reklama. W ostatnich latach wydatki na promocję zwiększyły się w wyniku wzrostu środków finansowych przeznaczanych na reklamę. Ten wzrost wskazuje na rozwój w kierunku zintegrowanych, zorientowanych na konsumenta programów reklamy i promocji i odejście od tradycyjnej promocji handlowej. Wybór i integracja wielu technik promocji wymaga dobrego zrozumienia zalet i wad każdego rodzaju promocji. Narzędzia promocji sprzedaży to kupony, oferty specjalne, premie, konkursy, loterie, próbki, programy lojalnościowe, wystawy w miejscu sprzedaży, rabaty i lokowanie produktu.
1 2 3

4

5
Newsletter
Najnowsze
Dziewczyny z PRL-u - Małgorzata Chaładus

Organizator: Wydawnictwo Psychoskok

Dziewczyny z PRL-u - Małgorzata Chaładus

Dla wnuków - Małgorzata Chaładus

Organizator: Wydawnictwo Psychoskok

Aktywna do: Do odwołania

Sandy cz. II - Aleksander Janowski

Organizator: Wydawnictwo Psychoskok

Aktywna do: Do odwołania

Sandy cz. I - Aleksander Janowski

Organizator: Wydawnictwo Psychoskok

Aktywna do: Do odwołania

Dream - Marcin Legawiec

Organizator: Wydawnictwo Psychoskok

Aktywna do: Do odwołania

Facebook
Polecane
kredyt bez bik
Szybkie kredyty na dowód udzielane za pośrednictwem internetu dostępne dla każdego
kafito.pl