Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami. W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Loteria na której można wygrać emocje

Firma Unilever Polska postanowiła rozsławić swoją markę Rexona men w sposób trochę nietypowy. Zorganizowała loterie w której jednak do wygrania nie są pieniądze czy nagrody rzeczowe ale emocje i nieszablonowe doświadczenia. Nagrodą w loterii jest przejażdżka bolidem F1. Któż z mężczyzn nie marzył choćby przez ułamek sekundy by poprowadzić samochód najbardziej sportowy ze wszystkich – bolid formuły 1. Takie marzenia postanowiła spełnić firma Unilever.

Reklama w second life, prawdziwa reklama w wirtualnym świecie

W praktyce gra second life polega na prowadzeniu życia w wirtualnym świecie na zasadach podobnych lub takich samych jak w realnym życiu. Czy jest to coś szczególnie atrakcyjnego?, na pierwszy rzut oka wydawało by się że nie. Gra second life to jednak niezmiernie popularna rozrywka. Na całym świecie jest już 4 mln osób grających. Wydaje się że atrakcyjność gry polega na łatwości urządzania swojego życia w zgodzie z marzeniami oraz brakiem ryzyka, jakie towarzyszy naszym decyzjom i zachowaniom w realnym świecie.

Loteria promocyjna - marketing, wzrost sprzedaży

Któż z nas nie marzy, aby jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, wejść w posiadanie jakiejś cennej rzeczy? To pytanie jest raczej retoryczne, bo prawie każdy miewa takie chwile słabości. Taką szanse dają nam loterie. W najmniej optymistycznym wariancie zyskujemy chwile nadziei „ a może tym razem..., a jak by tak wygrać...”, a w szczęśliwym wariancie faktyczna wygraną. Loteria jest formą hazardu i organizują loterie firmy dla nich samych (tym się zajmują), ale też loteria może być okazją do promowania firmy, marki lub produktu. Właśnie tym się zajmiemy -loterią jako formą promocji.

Konkurs promocyjny Frosty

Firma Frosta, znana w naszym kraju z produktów rybnych, postanowiła w ramach swojej promocji zorganizować konkurs dla dzieci. Dlaczego dla dzieci? Zapewne dlatego że firma chce się szczycić mianem producenta zdrowej i odżywczej żywności jaką niewątpliwie są ryby i ich przetwory. Mnogość witamin i mikroelementów, w jakie bogate są ryby, czyni produkty Frosty bardzo pożądanymi w żywieniu dzieci i młodzieży. Konkurs organizowany przez firmę jest na pewno jej marketingową promocją, tym niemniej organizatorzy mogą nadać takiemu wydarzeniu nieco szlachetniejszy charakter, tak też się stało w przypadku konkursu Frosty. Firma nazwała swój konkurs „Akademia Frosty”.

Konkurs „Szczęśliwa 13”, sportowy konkurs i promocja radia

Polskie Radio S.A program 4 –Polskie radio Euro jest twórcą konkursu o tematyce sportowej. W dniu 22 października zakończył się już dziesiąty etap tego konkursu, ale dla chętnym do wzięcia udziału w grze pozostały jeszcze dwa etapy. Biorąc udział w etapie konkursu można zdobyć tytuł sportowego eksperta miesiąca i wygrać nagrodę w postaci specjalnego pendriva Polskiego Radia Euro.

Kluczowe narzędzia promocji konsumenckiej - darmowe próbki, rabaty, wyprzedaże, konkursy, ...

Firma stosując promocje sprzedaży musi ustalić jej cele, dobrać narzędzia, stworzyć program działania, wprowadzić go w życie, kontrolować a na koniec dokonać jego oceny. Aby osiągnąć zamierzone cele należy stosować wiele narzędzi promocji sprzedaży. Przykładem tego mogą być rabaty i prezenty zachęcające do wypróbowania produktu oraz jego zakupu, a także korzystne warunki systemu ratalnego. W praktyce organizacji promocji wyróżnić można dwie zasadnicze grupy.

Słownik konsumenta - promocje, wyprzedaż, rabaty, karty stałego klienta

Promocja i wyprzedaże to dwa kluczowe słowa współczesnego konsumenta - dla osoby, która uważa się w dzisiejszych czasach za znawcę zakupów. Zaraz po nich dodać można dwa następne - jakże ważne rabaty i okazje cenowe. Atrakcyjności wyprzedaży dla klientów nie trzeba specjalnie uzasadniać. Wystarczy dodać, że rabaty, promocje i sezonowe wyprzedaże czasami przyciągają nawet klientów z zagranicy.

Środki i techniki wspierania sprzedaży

Środki wspierania sprzedaży mają na celu zachęcić klienta do kupna produktu, pobudzić jego zainteresowanie, nakłonić do spróbowania i w ostateczności do zakupienia produktu. Przez stosowanie takich właśnie środków zwiększa się liczba nabywców, nagradza się też w ten sposób nabywców lojalnych a także zachęca się nieregularnych nabywców do większej częstotliwości zakupu. Środki stosowane przez detalistów najczęściej występują w formie kuponów, bezpłatnych próbek, redukcji cen, ofert częściowego zwrotu gotówki, premii, nagród, pokazów produktu, gwarancji sprzedawcy i wystaw. Mogą być stosowane przez jeden konkretny sklep bądź połączone jako sieć sklepów prowadzących wspólnie środki promocji.
1 2 3

4

5
Newsletter
Najnowsze
Dysonanse i harmonie - Joanna Kupniewska

Organizator: Wydawnictwo Psychoskok

Dysonanse i harmonie - joanna Kupniewska

Wygraj zestaw małego AGD

Organizator: Neonet.pl

Aktywna do: Do odwołania

50 bonów na kolejne zakupy w Neonet

Organizator: Neonet.pl

Aktywna do: Do odwołania

Ultrabook Lenovo Yoga 3 Pro w przedsprzedaży

Organizator: Sferis.pl

Aktywna do: Do odwołania

Samsung GALAXY S5 i Note 3 w nowych cenach!

Organizator: Sferis.pl

Aktywna do: Do odwołania

Kupuję w Internecie

Organizator: Kupuję w Internecie

Aktywna do: Do odwołania

Odnaleziona odwaga - Dragona Rock

Organizator: Wydawnictwo Psychoskok

Aktywna do: Do odwołania

Facebook
Polecane
kredyt bez bik
Szybkie kredyty na dowód udzielane za pośrednictwem internetu dostępne dla każdego
kafito.pl