Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami. W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Wizerunek firmy a konkursy dla przedsiębiorców

Zewsząd atakowani jesteśmy przez najróżniejsze obrazy - w reklamie telewizyjnej, radiowej czy prasie. Na tym obszarze zaobserwować możemy ciągłą walkę konkurencyjną przedsiębiorstw oferujących różne produkty czy usługi. Ale co w przypadku, gdy firma jest mniejsza i nie stać jej na kosztowne narzędzia promocyjne? W tym przypadku, dla sektora Mikro, Małych i Średnich Przedsiębiorstw, przygotowane zostały inne możliwości budowania wizerunku firmy - od reklamy w Internecie, przez skuteczną komunikację w social media, aż po konkursy branżowe dla przedsiębiorców.


Jakkolwiek pierwsze są wszystkim znane, tak te ostatnie istnieją na polskim rynku od niedawna. Młodzi przedsiębiorcy często zakładając firmę mają nadzieję, że proponowany przez nich produkt czy usługa są na tyle innowacyjne, że sprzedają się bez problemu. Jednak nadzieja ta rzadko przekłada się na wymierny zysk. Dlaczego wizerunek marki odgrywa tak istotną rolę w odniesieniu przez firmę sukcesu? Nowy, nikomu nieznany podmiot musi najpierw zadbać o swój pozytywny wizerunek - w sieci i poza nią. Jednak sam profil na Facebooku i sporadyczna reklama nie wystarczą. Tutaj właśnie z pomocą przychodzą przedsiębiorcom konkursy branżowe organizowane od jakiegoś czasu przez ImaGO! Polska Sp. z o.o. z Żor.


W czym projekt żorskiej firmy jest tak nowatorski? Udział w konkursie dedykowanym określonym branżom pozwala przedsiębiorstwu na pokazanie się konkretnej grupie docelowej - tak, jak np. w przypadku konkursu na Najlepszy Salon Kosmetyczny 2014, dany salon kosmetyczny znajdywany jest przez osoby poszukujące zabiegów urody, ale i przez firmy kosmetyczne chcące zaoferować swoje kosmetyki. Mocno wyselekcjonowana grupa odbiorców poszerza grono potencjalnych klientów, a także kontrahentów czy partnerów biznesowych. Poza samym udziałem w internetowym przedsięwzięciu, każda organizacja ma możliwość przedstawienia swojej oferty w elektronicznej wizytówce dostępnej na stronie projektu. Osoby zainteresowane mogą również umieścić reklamę, która również dotrze do sprecyzowanej grupy odbiorców.


Konkursy branżowe dają Mikro, Małym i Średnim Przedsiębiorstwom szansę na budowanie pozytywnego wizerunku stosunkowo niskim kosztem, podczas gdy reklamy telewizyjne czy radiowe, a także konkursy typu Polska Nagroda Jakości zarezerwowane są raczej dla dużych organizacji czy międzynarodowych korporacji, dysponujących większym budżetem na działania promocyjne.


Wizerunek organizacji jest czymś niezwykle ważnym dla powodzenia każdego biznesu, niezależnie od jego profilu czy charakteru. Zła reputacja bardzo często prowadzi do problemów przedsiębiorstwa, nawet w sytuacji, kiedy funkcjonuje ono w sposób prawidłowy i nie pozostawiający żadnych podstaw do złych opinii na jego temat. Brak działań na rzecz kreowania pozytywnej marki może mieć dla firmy dotkliwe konsekwencje.


 


Zgłoszenie