Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami. W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dla firm - pomoc

Podręcznik klienta - Pomoc dla firm


Podstawowe cele portalu ofertypromocje.pl


Celem portalu ofertyprmocje.pl jest zaoferowanie unikalnych usług reklamowo – marketingowych dla firm oraz udostępnienie bezpłatnej informacji dla internautów. Portal skierowany jest do odbiorców / internautów zainteresowanych informacjami na temat ofert firm oraz, przede wszystkim, organizowanych przez nie promocji o różnym charakterze i w różnych branżach.


Oferta dla firm, Co proponujemy?

Promocje są dzisiaj nieodzownym elementem biznesu i sprzedaży. Duża część klientów oswoiła się z promocjami do tego stopnia, że ich oczekuje jako oczywistości. Wielu klientów także wyszukuje najpierw atrakcyjnych ofert i promocji, dopiero w drugiej kolejności decydując się na zakup określonego produktu czy usługi. Portal spełnia rolę spacjalistyczną, informującą o ofertach i promocjach. Dodatkowo okreslone oferty i promocje oraz wizytówki firm można reklamować i promować w portalu.


Katalog firm. Na Portalu każda firma oprócz prezentacji swojej promocji może posiadać swoją wizytówkę firmy. Wizytówka firmy to własna strona firmowa w internecie z podstawowymi informacjami o firmie, jej działalności, ofercie, adresem lub adresami oddziałów oraz grafiką. Każda firma może skomponować własną wizytówkę.

Wizytówki firm mogą być przeglądane, wyszukiwane na portalu i oglądane przez internautów.


Rejestracja, własne konto


Firma pragnąca efektywnie reklamować się i promować się na naszym portalu powinna skorzystać z funkcji dostępnych dla posiadacza konta.


Zakładanie konta przebiega typowo i prosto. W tym celu należy kliknąć przycisk Zarejestruj umieszczony w prawym górnym rogu strony. Pojawi się formularz rejestracyjny do wypełnienia. W okienka wpisujemy wybrany login , identyfikujący nas w systemie oraz hasło, dla pewności powtarzając je drugi raz. Hasło powinno mieć długość przynajmniej 6 znaków. Hasło dobrze jest zapisać sobie w miejscu dostępnym tylko dla właściciela konta, jednocześnie łatwym do znalezienia. W dalszych okienkach podajemy; adres e-mail właściciela konta, imię i nazwisko oraz numer telefonu kontaktowego. Na górze formularza znajduje się zakładka adres, należy ją kliknąć aby podać adres właściciela konta lub firmy. Na koniec potwierdzamy, klikając przycisk poniżej formularza rejestruj. Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość z kodem aktywacyjnym do konta na naszym portalu. Na podany adres e-mail możesz otrzymać również przypomnienie hasła do swojego konta na portalu.


Logowanie do konta. W tym celu trzeba kliknąć przycisk zaloguj w prawym górnym rogu strony. Pojawi się wtedy okno logowania w głównym polu strony, podajemy w nim login i hasło oraz klikamy przycisk zaloguj poniżej tego okna.


Moje konto

Po zalogowaniu widzimy stronę naszego konta. Po lewej stronie, pod paskiem głównym widzimy zakładkę Moje Konto . Pod zakładką Moje konto znajdują się kategorie – zakładki szczegółowe. Domyślnie Moje konto pokazuje kategorię wizytówki firm . Możemy dowolnie przechodzić do poszczególnych kategorii przeglądać ich zawartość, edytować zawarte w nich treści, wprowadzać w nich zmiany oraz dodawać zupełnie nowe treści.


Na górze w centralnej części strony ( pod paskiem głównym) wyświetlane są zmienne komunikaty ułatwiające zapoznanie się z funkcjami konkretnej podstrony lub kategorii szczegółowej.

Twoja Poczta na koncie. Po prawej stronie na samej górze strony obok przycisku logowania znajduje się przycisk poczty. Klikając możesz zobaczyć wiadomości jakie do Ciebie przysłano lub wysłać nową wiadomość.

Informacja o posiadanych punktach na portalu. W prawym, górnym rogu strony, pod paskiem głównym znajduje się ikonka przedstawiająca wózek na zakupy a obok niej wyświetlana jest informacja o ilości posiadanych punktów przypisanych do Twojego konta na portalu. Punkty są środkiem płatniczym na portalu.


Kategoria wizytówki firm. W tej kategorii widzimy miniaturki wszystkich wizytówek, jakie zostały utworzone przez właściciela konta na portalu. Wizytówek można utworzyć wiele, jeśli np. właściciel konta prowadzi wiele swoich firm. Jeśli na miniaturce wizytówki widoczny jest ukośny napis aktywna, oznacza to że wizytówka jest wyświetlana i widoczna dla internautów. Pod każdą miniaturką wizytówki znajdują się przyciski promuj i edytuj. Przycisk promuj służy do uruchomienia narzędzi promujących konkretną wizytówkę na portalu. Wizytówka może być wyświetlana w premiowanym miejscu np. na stronie głównej. Przycisk edytuj służy do wyświetlenia zawartości wizytówki w oknie pozwalającym na wprowadzenie zmian w treści. Zmienić możemy zawarte informacje, dane firmy oraz obrazki ilustrujące naszą firmę.


Zamieszczanie wizytówek firm Po pierwsze klikamy na kategorię Moje wizytówki. Po prawej stronie pod paskiem głównym i komunikatami znajduje się przycisk nowa. Po kliknięciu możemy skomponować i zamieścić nową wizytówkę firmy. Po kliknięciu wyświetla się podstrona z formularzem do wypełnienia. Od góry na podstronie mamy zakładki wizytówka i położenie. Zakładka wizytówka pokazuje pierwszą część formularza. W tej części podajemy: tytuł wizytówki (np. nazwa lub marka firmy), docelową - własną stronę internetową ( jeśli np. nasza wizytówka prezentuje sklep internetowy), krótki opis wizytówki (prezentowany w miniaturce wizytówki(, długi opis wizytówki (prezentowany po szczegółowym wyświetleniu wizytówki przez internautę). Zakładka położenie pokazuje nam drugą część formularza, w której podajemy adres związany z wizytówką (np. adres sklepu lub siedziby firmy). Na dole pod formularzem znajdują się przyciski wyczyść i zapisz. Pierwszego używamy aby usunąć wszystkie wprowadzone dane. Drugi przycisk zapisz musimy kliknąć aby zapisać nową wizytówkę po wypełnieniu formularza.


Kategoria Moje oddziały firm. W tej kategorii znajdują się miniaturki prezentujące twoje oddziały firmy. Jeśli twoja firma posiada wiele np. sklepów, stoisk lub punktów usługowych powinieneś poinformować potencjalnych klientów o swoich oddziałach. Oddziały edytuje się i dodaje podobnie do wizytówek firm. Zatem warto przeczytać powyższy rozdział o wizytówkach. W dodawaniu i edycji oddziałów jest okienko, w którym przyporządkowujemy oddział do odpowiedniej wizytówki firmy. W formularzu dotyczącym oddziału zamieszczamy tylko jeden opis, zamiast krótkiego i długiego w wizytówce.


Kategoria Moje promocje. W tej kategorii widoczne są wszystkie promocje twojego konta, zapisane w portalu. W środkowej części strony w tej kategorii wyświetlane są miniaturki promocji. Jeśli na miniaturce jest ukośny napis aktywna promocja jest widoczna dla internautów. Pod każdą miniaturką promocji znajdują się przyciski promuj i edytuj.


Przycisk promuj służy do promowania tej twojej promocji na portalu. Po kliknięciu otworzy nam się formularz z dostępnymi warunkami promocji, w tym ile punktów jest warta promocja. Możesz wybrać czas wyświetlania Twojej promocji w premiowanym miejscu oraz miejsce; stronę główną lub stronę kategorii promocji (branży np. komputery, meble). Dla potwierdzenia klikasz na zakończenie przycisk pod formularzem promuj.


Przycisk edytuj służy do wyświetlania treści promocji w formularzu umożliwiającym wprowadzanie zmian. Od góry pod paskiem głównym widzimy zakładki: promocja, szczegóły, miejsce, obrazki. Po kliknięciu przycisku edytuj znajdujemy się w zakładce promocja. Możemy przechodzić do kolejnych zakładek i zmieniać zawartą w nich treść. Zmieniać możemy wszystko co wcześniej wprowadziliśmy. Na zakończenie potwierdzamy wprowadzone dane klikając przycisk umieszczony pod formularzem zapisz.


Zamieszczanie nowej promocji

W celu dodania nowej promocji klikamy kategorię Moje promocje na liście pod zakładką Moje konto. Po prawej stronie pod paskiem głównym i komunikatami znajduje się przycisk dodaj promocję. Po kliknięciu otwiera się formularz dodawania promocji. Od góry pod paskiem głównym widzimy zakładki: promocja, szczegóły, miejsce, obrazki.


1.W zakładce promocja podajesz tytuł Twojej promocji w górnym okienku. Poniżej są okienka w jakich umieszcza się opis krótki (widoczny dla internautów w miniaturce), opis długi po wyświetleniu prze internautę Twojej promocji szczegółowo.


2.W zakładce szczegóły podajemy tagi, czyli słowa kluczowe opisujące promocję dla wyszukiwarek internetowych (np. google). Tagi powinny być słowami zawartymi także w opisie długim promocji. Dalej podajemy daty promocji, rozpoczęcia i zakończenia. W ramach podanych dat zobowiązujesz się do spełnienia oferty wobec klientów w określonym czasie. Poniżej podajesz datę wyświetlania promocji na stronach portalu, może ona być inna od czasu obowiązywania promocji. Dalsze okno to ograniczenie promocji; do odwołania lub do wyczerpania zapasów. W szczegółach wybieramy także kategorię lub kilka kategorii do których ma przynależeć Twoja promocja, ułatwi to wyszukiwanie promocji przez internautów. Klikamy na wybraną kategorię w prawym okienku a następnie klikamy strzałkę. Wybrana kategoria pojawi się w okienku po lewej stronie. Promocję można przypisać do wybranych oddziałów firmy. Wcześniej trzeba dodać swoje oddziały aby skorzystać z tej opcji. Postępujemy tutaj tak samo jak w dodawaniu kategorii promocji.


3.W zakładce miejsce podajemy adres pod jakim dostępna będzie promocja (np. sklep we Wrocławiu na ulicy...). Wypełnienie tej zakładki pozwoli także wygenerować mapkę z położeniem, widocznej dla internautów interesujących się Twoja promocją. W przypadku kiedy promocja nie jest ograniczona miejscowo nie musimy wypełniać tej zakładki.


4.W zakładce obrazki możemy zamieścić obrazki ilustrujące Twoją promocję. Klikasz w przycisk przeglądaj i wybierasz ze swoich obrazków, znajdujących się na Twoim komputerze. Możesz dodać jeden obrazek (główny), widoczny w miniaturce oraz w szczegółowym wyświetleniu Twojej promocji przez internautów. Pozostałe obrazki będą widoczne tylko w szczegółowym wyświetleniu Twojej promocji.

Na dole pod formularzem znajdują się przyciski wyczyść i zapisz. Pierwszego używamy aby usunąć wszystkie wprowadzone dane. Drugi przycisk zapisz musimy kliknąć aby zapisać nową promocję po wypełnieniu formularza. Zapisz klikamy tylko raz po wypełnieniu wszystkich zakładek i okienek, które chcieliśmy wypełnić.


Kategoria Moje artykuły


Właściciel konta promujący swoja firmę na portalu może skorzystać z możliwości zamieszczania swoich artykułów prasowych. Artykuły są sposobem na promocje w internecie i wyszukiwarkach (np. google). Klikając na kategorie Moje artykuły widzimy miniaturki z poszczególnymi artykułami, o ile takowe zamieściliśmy. Pod każdą miniaturką są przyciski Włącz/wyłącz i edytuj. Przycisk włącz/wyłącz służy do aktywowania artykułu aby był widoczny w internecie lub odwrotnie tylko zapisany w bazie danych. Przycisk edytuj służy do wprowadzania zmian w treści artykułu. Zmiany przeprowadza się w sposób podobny do zamieszczania nowego artykułu.


Zamieszczanie nowego artykułu. W celu zamieszczenia artykułu klikamy w kategorię Moje artykuły, a następnie klikamy przycisk dodaj umieszczony po prawo pod komunikatami w środkowym polu strony. Pokaże nam się formularz do dodawania artykułów. Pod paskiem głównym strony znajdują się zakładki: artykuł, szczegóły, tagi.

W zakładce artykuł dodajemy w odpowiednich oknach: tytuł artykułu (bardzo ważny), skrót artykułu (widoczny w miniaturce), właściwą treść artykułu.

W zakładce szczegóły przypisujemy artykuł do kategorii artykułów na portalu oraz przypisujemy go do konkretnej wizytówki firmy.

W zakładce tagi wybieramy z listy po prawej i dodajemy dostępne tagi do artykułu. Klikamy na wybrany tag, następnie na strzałkę pomiędzy oknami. Wybrany tag powinien pojawić się w okienku na liście po lewej stronie.

Umieszczony poniżej formularza przycisk wyczyść usuwa wszystkie wprowadzone dane.

Na zakończenie po wprowadzeniu wszystkich treści klikamy przycisk zapisz poniżej formularza. Zapisz klikamy tylko raz dla wszystkich zakładek w formularzu.



Kategoria Moje dane

W tej kategorii możesz zobaczyć swoje dane osobowe i firmy. Wszystkie dane są takie , jakie podałeś w trakcie rejestracji. W panelu z danymi można przechodzić pomiędzy zakładkami umieszczonymi na górze, pod paskiem głównym: adres, dane, konto, faktury. U dołu panelu znajduje się przycisk edytuj. Przycisk ten służy do otwarcia okienek, w których można zmieniać i poprawiać swoje dane. W zakładce konto możemy zmienić nasze hasło do konta na portalu.


Faktury, dane do faktury. Obok danych osobowych i firmowych jakie podajesz w trakcie rejestracji do konta na portalu, są też dane potrzebne do wystawienia faktury. Wypełniając formularz z danymi do faktury możesz powtórzyć swoje dane z rejestracji lub podać inne, na które będą wystawiane faktury. Wprowadzenie danych do faktur jest bardzo ważne przy prawidłowych rozliczeniach.

Formularz z danymi do faktury znajduje się w kategorii moje dane. Klikając na zakładkę faktury zobaczymy wprowadzone wcześniej dane. W celu wprowadzenia danych lub ich zmiany klikamy przycisk edytuj pod tymi danymi. Poniżej wyświetli się formularz, w którym wpiszemy dane do faktur.


Kategoria Moje płatności

W tej kategorii możesz przeglądać płatności dokonane przez Ciebie (klienta) w rzecz portalu. Płatności mogą mieć status; nowa i wykonana. Płatność wykonana to taka, którą zarejestrowano w systemie portalu, jako faktycznie wykonaną. Wszystkie kolejne płatności są wyświetlane w formie listy. Po lewej stronie na liście jest numer faktury, następnie data dodania płatności, kwota w złotych, liczba dodanych punktów. Po lewej stronie listy znajdować się będą ikonki plików w formacie PDF, zawierające faktury za wykonane płatności.


Zakup punktów. W celu zakupu punktów do swojego konta na portalu klikamy link zakup więcej punktów. Link ten znajduje się pod ikonką koszyczka, po prawej strony u góry strony. Jest widoczny zawsze kiedy jesteś zalogowany do swojego konta. Nad tym linkiem znajduje się licznik wyświetlający aktualny stan Twojego konta, z ilością posiadanych punktów na portalu. Po kliknięciu zakup więcej punktów wyświetla się panel z pakietami zakupu punktów. Wybieramy jeden z pakietów i klikamy na niego. Potem, potwierdzamy wybór pakietu klikając przycisk znajdujący się obok niego zakup. Po kliknięciu zostaniemy przeniesieni na szyfrowaną stronę płatności systemu Dot pay.


Płatności za usługi z Dot pay.

Na stronie Dot pay znajdziemy się automatycznie po kliknięciu przycisku zakup zamieszczonym na stronie Twojego konta, na portalu ofertypromocje.pl. Na stronie Dot pay sprawdzamy zawarte dane w automatycznie wygenerowanym formularzu, kwotę płatności i potwierdzamy, klikając przycisk dokonaj płatności. W Dot pay realizujemy płatność na kilka sposobów.


Wystawianie faktur

Faktury są wystawiane przez administratora po dokonaniu płatności z udziałem systemu Dot pay . Faktury w formacie PDF (forma elektroniczna) są zamieszczane na Twoim koncie na portalu, w zakładce płatności i gotowe do pobrania na Twój komputer i wydrukowania. Wszystkie wystawione faktury w formacie PDF są widoczne po prawej stronie obok listy płatności i są przypisane do konkretnej płatności, jakiej dokonałeś. W razie konieczności faktura może być wysłana listownie, w formie papierowej.


Korzystanie z punktów na portalu


Na portalu obowiązują punkty jako rodzaj waluty za usługi reklamowe dla poszczególnych firm. Każda firma ma możliwość zakupu punktów za złotówki lub ich otrzymania od portalu. Posiadane punkty są następnie wykorzystywane do korzystania z zasobów portalu. Punkty są potrzebne na dodanie nowej promocji, wyświetlanie Twojej strony promocji przez internautów, czy też korzystanie z linków do stron docelowych Twojej promocji. Posiadane punkty można użyć do otrzymania korzyści w promowaniu wizytówki firmy lub promowania na portalu promocji prowadzonej przez Twoją firmę. Promowanie na portalu może być następujące:

- Zamieszczenie promocji firmy na stronie głównej portalu, w miejscu najbardziej widocznym.

- Zamieszczenie promocji firmy na stronie wybranej kategorii ( branża promocji: np. elektronika, medyczne) w miejscu premiowanym, dobrze widocznym.

- Zamieszczenie wizytówki firmy w oknie wybranych wizytówek firm. W ten sposób można wzmacniać rozpoznawalność swojej marki i firmy.

 

Mamy nadzieję, że wyjaśnilismy funkcjonowanie portalu oraz funkcje i opcje przypisane do konta dla firm. W razie wątpliwości lub problemów prosimy o kontakt z obsługą portalu. Dane kontaktowe zawart są na stronie kontakt.